:(

Nu är helgen över och veckan har börjat igen!

Just nu är jag riktigt irriterad, vi är några tjejer som har bestämt att vi ska ha måndagsmiddag. Problemet är att det är alltid någon som inte kan, någon som har nått förhinder osv. Nu är jag så trött på det. Idag var det så att ingen kunde komma men ingen hade hört av sig och sagt något, när jag nu skickade runt sms till alla och dubbelkollade om det blev av så kunde ingen.. kunde dem inte sagt något på en gång när dem visste!? Jaja det här va sista gången jag hade någon %(/&%&**&% måndagsmiddag!! Vart finns respekten. Och ja, det är bara en töntig måndagsmiddag men ändå, det är själva principen!

En annan sak som jag behöver råd om. Det är så att min mans pappa ska flytta in här ett tag, han har nyligen gjort slut med sin sambo och har nu ingenstans att bo. Självklart är han välkommen här men det känns faktiskt jobbigt! Det är många småsaker man inte kan göra som man måste tänka på. Och det kommer inte att känns lika hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0