Höst, som så många andra..

Min man slutar tidigt idag, klockan 16.00 Tänkte överraska honom med något litet. Baka igen!? Då måste jag gå och handla, och jag har verkligen ingen energi till det just nu, plus att jag fryser och är inte på humör. Men jag vill verkligen baka.. vilka problem..

Vill lyssna på någon ny bra musik, jag gillar det mesta, men längtar efter något som verkligen är bra och som man verkligen känner för.. Har ni några tips?


 



Det är soligt ute, och det är underbart. Jag kan se huset över gatan, det har jag aldrig gjort förut. Löven faller, livet går iväg. Det blir naket, kyligt och kallt. Och jag fryser. Men solen finns ju ändå där.



Kommentarer
Postat av: Sara

vilken härlig bild :)

Vad härligt, jag behövde den låten.. Påminner mig om så mykke glädje!

2008-10-22 @ 14:01:10
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0