Hudprodukterna har kommit!

Äntligen har jag fått mina dermalogica produkter. Det första jag gjorde när jag kom hem var att ta ett bad och sedan prova dem! Känner inte direkt något speciellt i ansiktet än iallafall.. men det ska man nog inte räkna med heller. Ansiktsvattnet sved jätte mycket, men gick över snabbt. Jag hoppas verkligen på ett bra resultat!




På denna bild är det rengöring, ansiktsvatten, skrubb, en fuktighetskräm och skydd för läpparna. Sedan fick jag med massor av olika prover som ligger under.

Kommer att uppdatera hur det går med dessa produkter!


Så.. gårdagens mat blev helt okej. Det kunde varit godare men det gick ändå. Det fattades ägg i köttbullarna så jag tog potatismjöl istället, konsistensen blev då annorlundare. Pesto och kikkoman soya i, som sagt också helt okej!

Sedan träffade jag nyss en kompis och hennes dotter som jag inte hade sett på ett tag, det var jätte härligt. Alltid lika mysigt och välkomnande hemma hos henne, vi drack te och åt bullar och chokladkaka. Jag fick också låna en bok som heter "the artist´s way" som handlar om hur man på ett spiritualistiskt sätt blir kreativare.. eller tar tillvara på sin kreativitet. Den ska bli ett sant nöje att läsa!

Kommentarer
Postat av: paulina

tack :D

2008-10-24 @ 19:04:29
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Usch! Vad tråkigt att dem inte funkade..



Hoppas du kommer bli mer nöjd med dem jag använder..

Är verkligen ett fan av deras produkter.

Dem är verkligen SUPER, har använt dem fast nu i över ett år..



Skulle vara kul om du märker resultat! :)

(Oftast efter tre veckors tid)



Hade glömt bort din bloggadress,

Men titta gärna in på min nya.

Ska försöka hitta funktionen favoritblogg, så har jag dig där!! KEEP IT UP



Kram syster<3

2008-12-16 @ 00:21:10
URL: http://snyssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0