Sång - Flygbiljetter - The hills

Nu har jag precis kommit hem. Jag har hunnit jobba och sedan har jag varit på sånglektion, jag älskar att sjunga. Men jag la det på hyllan i flera flera år, och nu har jag tagit upp det igen. Känns som om att mitt liv får mening då! Utan sång, skulle jag inte ha någon glädje. Jag märker verkligen det, när jag går därifrån så kan jag inte låta bli att le. Märker även av det i min vardag!

Jag fortsätter att leta sista minuten resor till Thailand, börjar bli ännu lite mer nervös, eftersom vi dragit ut på det nu. Jag märker att priserna på flygbiljetter har gått upp relativt mycket på bara några veckor. Men men om man ska vänta till sista minuten så gäller det att ha is i magen, så jag får väl gå och kyla ner mig eller något.

Nu tror jag faktiskt att jag ska kolla på ett nytt avsnitt av "The hills", egentligen så avskyr jag sådana serier/ såpor, sådant som bara handlar om utseénde och karriär. Jag vet verkligen inte varför jag fastnat för det!? Och jag tror faktiskt att jag skäms lite för det.. Kanske för att jag är intresserad av att resa till Kalifornien och det utspelar sig där..!? Eller, kanske det bara va en dum anledning..!? Jaja jag kan tycka att det är kul att kolla på det - that´s it!  

Kommentarer
Postat av: Nancy

taack :)

2008-10-21 @ 14:25:20
URL: http://giveitall.blogg.se/
Postat av: Frida

Taack :) Men vill gärna ha en ny :)

2008-10-21 @ 14:35:45
URL: http://nosunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0