Sårad

Känner mig ledsen,

Min barndomskompis som jag känt i över 14 år, struntar i mig totalt. Det går bra för henne, hon är modell vilket innebär att hon reser och jobbar mycket utomlands, hon syns uppe i dem flesta tidningar och modereportage.

Jag skickar mail, sms, fler mail. Hon svarar inte, det värsta är att jag vet att hon skriver tillbaka till andra - facebook - man kan ju se va alla gör.. Så snokar man runt.. Känner mig verkligen som en pain in the ass.

Vill gärna prata med henne, men det är inte så lätt när man inte får kontakt med henne. Tycker det är så sorgligt. Det som kretsar i hennes huvud nu tycks vara nya hippa människor och nya länder. Hon är väl så uppe i det att hon inte märker det som finns runtomkring henne.

Jag är stolt över henne, jag är inte avundsjuk och jag missunar henne verkligen inte detta. Jag är bara ledsen för att hon inte hör av sig till mig.

Tycker inte att det är fel att förändras, men det är synd om det blir till det negativa.

Storhetsvansinne..?

Detta sårar mig iallafall väldigt mycket.

  Älskar dig ändå Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0