Thailand + Mat

Hej allihopa!

Just nu håller jag på att laga middag medan jag står vid datorn och skriver.. Jag ska laga någonting med kyckling och ris, och jag tror att det kommer att bli lite wokinspirerat samtidigt som det kommer att bli en gryta. Tycker jätte mycket om att laga mat, och pröva nya saker. Kanske att jag skulle börja lägga upp recept på enkla, nyttíga och goda maträtter!?

Min mamma och hennes sambo var nyligen hemma hos oss, det är så att dem ska flytta till Thailand på måndag. Och nu var det sista gången jag såg dem innan dem ska åka. Jag och min man ska också åka ner dit, det är ganska snart om en månad ungefär. Vi har inte beställt några biljetter än, för att vi tänkte ta en sista minuten.. så vi får se hur det går med det..

Vi fikade också med mamma och jag gjorde en slags chokladkaka! Jag laddar upp bilder på middagen och maten sen!

Ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0