Ett litet internet drama


Som jag skrev tidigare i ett inlägg så skulle jag ladda upp bilder på vad vi åt i lördags, första bilden visar fikat med min mamma och hennes sambo. Andra bilden är kycklinggrytan jag lagade!


 Fika                     Kycklinggryta





Idag flyttar min mamma och mina syskon till Thailand, dem ska vara där i tre månader och sedan får vi se vad som händer.. deras flyg går runt tre tiden (nu är klockan ca halvtvå) - det känns lite konstigt.

Jag har beställt hudprodukter från en engelsk sida, jag har inget visa kort så jag har inte kunnat betala själv därför lånade jag min mans.. (det var mina pengar jag använde.. hehe) Nu var det så att jag skulle logga in på sidan men jag kunde verkligen inte komma på vilket lösenord och mail adress jag hade använt.. Sedan visade det sig att jag hade skrivit en fel mailadress som han inte ens hade, och jag hade bett den här engelska sidan att skicka hans lösenordsuppgifter till mail adressen som han inte hade. Jag blev jätte rädd för att om det var någon annan som hade den mail adressen betyder det ju att någon skulle kunna logga in på hans konto och få reda på alla hans kortuppgifter, så jag blev lite nervös. Men som tur va så hade ingen registrerat den mailadress som jag hade uppgett, så jag gjorde en användare på den, och jag fick lösenordsuppgifterna. Så det löste sig till slut. Va krångligt allting blir när man blir stressad!

Iallafall, dem produkterna jag beställde heter "Dermalogica" jag har läst mycket om dem, och i princip alla jag har hört som använder dessa produkter tycker mycket gott om dem. Nu har jag en period i mitt liv där jag har fått relativt dålig hy och provar gärna det här! Jag håller Er uppdaterade om hur produkterna funkar när dem väl kommer i brevlådan!

Vad tycker ni är kul att läsa om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0